Ya Rabb...Help us to be generous with kind words and compliments.Teach us never to ignore,never to hurt and never to take each other for granted.Engrave charity and compassion on our hearts.Amin...Assalammualaikum para bloggers dan pelawat-pelawat yg diRahmati Allah.Saya hanya Insan biasa yg banyak kekhilafan.Masih bertatih memperbaiki diri sendiri.Blog ini saya ciptakan sekadar mengingati diri saya sendiri,sebagai inspirasi untuk saya lebih mencintai Allah,mencintai Muhammad SAW Dan mencintai Islam Yg indah ini.Semoga kandungan blog ini memberi manfaat,kesedaran untuk diri saya sendiri khususnya.Dan sesungguhnya,saya hanya ingin berkongsi ilmu Dan kebaikan ... Fiisabilillah ...

Thursday, July 19, 2012

Marhaban Ya Ramadhan

Esok 21 julai 2012 umat islam seluruh Malaysia mula menjalani ibadah puasa.Alhamdulilah ... Diberi peluang sekali lagi oleh Allah SWT menyambut bulan rahmat,membersihkan jiwa dan menghapus segala dosa melalui ibadah-ibadah yg dilakukan sepanjang ramadhan.
Sahabat-sahabat yg diRahmati Allah SWT,selamat berpuasa Dan mudah-mudahan ibadah kita diterima di sisi Nya.Amin...
Tidak sabar rasanya menanti 27hb julai.Rindu menemui Rasullullah SAW,rindu teramat sangat berada di masjidil haram...terasa hati dekat padaNya bila menatap kaabah.
Ya Rabb...permudahkanlah urusan kami suami isteri.Dengan izinMu jua akan sampai langkahku di Bumi Barakah.€_€

No comments: