Ya Rabb...Help us to be generous with kind words and compliments.Teach us never to ignore,never to hurt and never to take each other for granted.Engrave charity and compassion on our hearts.Amin...Assalammualaikum para bloggers dan pelawat-pelawat yg diRahmati Allah.Saya hanya Insan biasa yg banyak kekhilafan.Masih bertatih memperbaiki diri sendiri.Blog ini saya ciptakan sekadar mengingati diri saya sendiri,sebagai inspirasi untuk saya lebih mencintai Allah,mencintai Muhammad SAW Dan mencintai Islam Yg indah ini.Semoga kandungan blog ini memberi manfaat,kesedaran untuk diri saya sendiri khususnya.Dan sesungguhnya,saya hanya ingin berkongsi ilmu Dan kebaikan ... Fiisabilillah ...

Wednesday, July 25, 2012

Assalammualaikum..
Sahabat-sahabat yg diRahmati Allah SWT..
Saya Dan suami baru saja mendarat di KLIA.Esok 27 Julai akan berangkat ke Bumi barakah untuk Mengerjakan umrah.Melalui penerbangan Pakistan Airline,berlepas dr kuala lumpur jam 1 tghari,dijangka transit di Pakistan selama 1 jam dan tiba di kota madinah jam 8.25pm waktu malaysia.waktu madinah baru jam 1 tghari.Agak panjang waktu berpuasa esok nampaknya.Dengan cuaca panas di sana,satu dugaan Buat saya dan suami.Mudah2an Allah mempermudahkan ibadah kami..

No comments: